torsdag 15 oktober 2009


Känns som en blå dag idag, vet inte varför men färgen fångade mina ögon med en gång..Visst är det lustigt hur olika man upplever färger olika dagar har själv märkt att jag vissa dag tycker att en färg är jäkligt ful för att ett par dagar senare tycka att den är helt okey.

Annat som jag grunnat på är om jag egentligen har tid i mitt liv för att använda datorn. Allt skall ju gå så fort nu för tiden ibland tröttnar jag på det, för visst tar det en massa tid att surfa runt, även om det är fäldigt roligt ..tror jag skall prova en datafri vecka snart..men inte just nu. Har lite auktioner ute på tradera sedan skall jag nog ta det lungt med datorn.

Solen skiner idag, hade storslagna planer på att storstäda köket idag igen, funderade på det redan igår men kom aldrig till skott vilket jag inte gör idag heller känns det som. Bakar nog bullar istället.